Αποτελεί ίσως πανελλαδικό παράδειγμα, προς αποφυγή. Ο λόγος φυσικά για τον αστικό ιστό της πόλης της Νάουσας, το οδόστρωμα της οποίας είναι σε άθλια κατάσταση, με εκατοντάδες λακκούβες, ενώ άσφαλτος έχει να πέσει εδώ και δεκαετίες. Παρατηρούμε με πικρία τις πρόσφατες ανακοινώσεις της απερχόμενης δημοτικής αρχής για ασφαλτοστρώσεις αγροτικών δρόμων, μέσω της λιγοστής, έστω, ΣΑΤΑ. Και αναρωτιόμαστε. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει ένα ανάλογο κονδύλι για να γίνουν παρεμβάσεις μέσα στην πόλη; Δεν θα μπορούσε να ασφαλτοστρωθεί το δημοτικό... όνειδος του δρόμου από την Αγίου Αθανασίου προς τη Βάλια,ο οποίος είναι σε επίπεδα Ουγκάντα; Καλές και άγιες οι αναφορές σε έργα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, αλλά τα αυτονόητα της καθημερινότητας είναι σε άθλια κατάσταση. Οι δρόμοι της πόλης είναι παρατημένοι εδώ και πολλά χρόνια, πολύ πριν το μνημόνιο, όταν υπήρχαν άφθονα χρήματα!
Στα 0,60 ευρώ, το εισιτήριο του μετρό Θεσσαλονίκης…
Το Μετρό στη Θεσσαλονίκη, μπορεί να μην το είδαν...