Την ψυχή τους και το σώμα τους έδωσαν τα δυο ταλαντούχα αδέρφια από τη Βέροια, ο Ματθαίος και ο Κωνσταντίνος Τσαχουρίδης στην κυριακάτικη συναυλία που παραχώρησαν στο κατάμεστο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Ήταν μια μοναδική μουσική συναυλία, υψηλής αισθητικής και συγκίνησης, με μελωδίες από όλο τον κόσμο μέσα από την ποντιακή λύρα του Ματθαίου Τσαχουρίδη, την εξαιρετική φωνή του Κωνσταντίνου Τσαχουρίδη, το πιάνο του μαέστρου Αντώνη Σαρακατσιάνου, αλλά και από τα υπόλοιπα μουσικά όργανα (βιολιά, κρουστά και άλλα έγχορδα) που συνόδευαν αυτήν την υπέροχη καλοστημένη παράσταση.
Η συναυλία ήταν ένα κυριολεκτικά εκρηκτικό μουσικό ταξίδι σε όλες τις γειτονιές του κόσμου, καθώς ο Ματθαίος Τσαχουρίδης με την ποντιακή του λύρα καταφέρνει κάθε φορά να εντυπωσιάσει το κοινό του πιάνοντας μελωδίες και σκοπούς που ο νους του ανθρώπου δεν μπορεί να φανταστεί ότι ένα καθαρά ποντιακό μουσικό όργανο θα έπιανε ποτέ, αλλά και από την άλλη η φωνή του Κωνσταντίνου η οποία αποτελεί κάτι ξεχωριστό για τα ελληνικά δεδομένα καθώς ερμηνεύει τραγούδια όπερας και όχι μόνο, καταφέρνοντας να καθηλώσει το κοινό και να συγκεντρώσει δικαίως τα χειροκροτήματα και τον ενθουσιασμό του κόσμου.
Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε ότι στην παράσταση ξεχωριστή θέση είχαν τα ποντιακά τραγούδια. Συγκεκριμένα δυο από όλα όσα ειπώθηκαν λόγω της ημέρας είχαν την τιμητική τους και ξεχώρισαν. Το πρώτο ήταν ένα ιδιαίτερο τραγούδι αφιερωμένο στην γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού αλλά και το ανυπέρβλητο ποντιακό τραγούδι που εξυμνεί την μάνα- σύμβολο, το γνωστό “Η μάνα εν κρύον νερόν”, όπου καλλιτέχνες και κοινό έγιναν για λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω ένα σώμα μια ψυχή τραγουδώντας το…
Τα λόγια για την χθεσινή συναυλία είναι περιττά. Οι εντυπώσεις κερδήθηκαν πέραν του δέοντος, τα δυο αδέρφια απέδειξαν για πολλοστή φορά ότι το ταλέντο τους ξεχειλίζει σε συνδυασμό με την εκπληκτική ενορχήστρωση που επιμελήθηκε ο μαέστρος Αντώνης Σαρακατσιάνος, καθώς όλα έδεναν με μοναδική μαεστρία και έβγαζαν ένα ανατριχιαστικό αποτέλεσμα το οποίο ηχούσε λυτρωτικά στα αυτιά των θεατών.
Λένα Μαρκογιαννάκη