Την Τρίτη 6 Μαΐου ο επικεφαλής της «Κοινωνίας Πολιτών» Δημήτρης Ρίζος και μέλη της Παράταξης συναντήθηκαν με τον κ. Αδαμίδη Γεώργιο, εκπρόσωπο των μετόχων του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Νάουσας και συζήτησαν ζητήματα σχετικά με τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών στο Δήμο Νάουσας, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και την προσπάθεια αναβάθμισή τους.
Έγινε εκτενής αναφορά στην υφιστάμενη κατάσταση λειτουργίας η οποία συνεχίζεται χάρη στις επιδοτήσεις που λαμβάνει η εταιρία για την μεταφορά των μαθητών από και προς τα Δημοτικά Διαμερίσματα και οι οποίες καλύπτουν μέρος του κόστους των υπόλοιπων ζημιογόνων δρομολογίων. Τονίστηκε πως η μεταφορά των δημόσιων υπηρεσιών στη Βέροια, το κλείσιμο του Πανεπιστημίου και η γενικότερη υποβάθμιση των υπηρεσιών στο Δήμο είχε αντίστοιχες αρνητικές επιπτώσεις και στη βιωσιμότητα των αστικών γραμμών.
Θέτοντας ως βασικό ζητούμενο την πραγματική ενοποίηση του Δήμου και την ουσιαστική σχέση μεταξύ Δημοτικών Διαμερισμάτων και πόλης η «Κοινωνία Πολιτών» δεν μπορούσε παρά να προτείνει τη βελτίωση των εν λόγω συγκοινωνιών αναβαθμίζοντας τα δρομολόγια και προσθέτοντας νέα χαρακτηριστικά. Σημειώθηκε πως η μετακίνηση θα πρέπει να αποκτήσει αμφίδρομη διάσταση με την μεταφορά των κατοίκων από την πόλη στα διαμερίσματα για παρακολούθηση εκδηλώσεων και δράσεων .
Ακόμη, σημαντική μπορεί να είναι η συνεισφορά των αστικών συγκοινωνιών στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Ξεκινώντας από τη σύνδεση του Σιδ. Σταθμού Νάουσας, με την πόλη και το χιονοδρομικό κέντρο που θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες και θα διευκολύνει την προσβασιμότητα και συνεχίζοντας με την θέσπιση τουριστικού δρομολογίου που θα ενώνει τους αρχαιολογικούς χώρους της περιοχής.
Η «Κοινωνία Πολιτών» και προσωπικά ο υποψήφιος Δήμαρχος κ. Ρίζος κατέστησαν σαφές πως είναι θέμα κομβικής σημασίας η σύνδεση όλων των σημείων του Δήμου και η απρόσκοπτη μεταφορά των κατοίκων για την ικανοποίηση των αναγκών τους με ποιοτικές υπηρεσίες συγκοινωνίας με το μικρότερο δυνατό αντίτιμο. Γι’ αυτό και δεσμεύτηκαν για την παροχή κάθε δυνατής βοήθειας στις αστικές συγκοινωνίες, τον βασικό φορέα υλοποίησης των παραπάνω στόχων.