Διάλογο με τους κατοίκους της Βεργίνας έκαναν την Παρασκευή ο υποψήφιος δήμαρχος Βέροιας Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης και οι συνεργάτες του. Η συζήτηση επικεντρώθηκε γύρω από την κατασκευή βασικών υποδομών και την τουριστική ανάπτυξη.
Στη σύντομη εισήγησή του ο υποψήφιος δήμαρχος τόνισε ότι το Μουσείο που κατασκευάζεται μπορεί να μην είναι έργο του δήμου αλλά ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Άρης Λαζαρίδης και η Τεχνική Υπηρεσία συνέβαλαν τα μέγιστα για να ξεπεραστούν γραφειοκρατικά προβλήματα. «Σε χρόνο ρεκόρ ολοκληρώσαμε την παρέμβαση στην ύδρευση όταν αποδείχθηκε ότι η γεώτρηση της Βεργίνα είχε πρόβλημα. Επίσης ετοιμάσαμε μελέτη για την αποχέτευση την οποία καταθέσαμε για χρηματοδότηση. Σημαντική ήταν και η δουλειά που έκανε ο πρόεδρος της Βεργίνας Μανώλης Εμμανουηλίδης. Ανταποκρίθηκε άμεσα σε αιτήματα για υδρομαστούς ώστε να γεμίζουν οι αγρότες τα βυτία ραντίσματος» τόνισε ο κ. Βοργιαζίδης. Εκτός από την αποχέτευση, ο κ. Βοργιαζίδης είπε ότι μέσα στους άμεσους στόχους είναι η επέκταση του σχεδίου πόλεως και η κατασκευή υδατοδεξαμενών για άρδευση.
Λαζαρίδης: Η ανάπτυξη της Βεργίνας θα είναι συνολική
Τον λόγο πήρε και ο αντιδήμαρχος Άρης Λαζαρίδης ο οποίος αναφέρθηκε στις συναντήσεις και τις πιέσεις που ασκήθηκαν από την δήμαρχο για να ξεκινήσει το Μουσείο στην Βεργίνα αλλά και στις βοήθειες που παρείχαν τα στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας στην συνέχεια ώστε να ξεπεραστούν διάφορα προβλήματα. «Η ανάπτυξη στην Βεργίνα θα είναι συνολική. Η αποπεράτωση της αναστύλωσης του ανακτόρου και η κατασκευή του Μουσείου θα αυξήσουν σημαντικά τους επισκέπτες. Στόχος μας θα είναι να κρατήσουμε τους τουρίστες στην Βεργίνα και τον δήμο Βέροιας. Εμείς δεν υποσχόμαστε θέσεις εργασίας στα αρχαία και το Μετρό της Θεσσαλονίκης» τόνισε ο κ. Λαζαρίδης.
Οδικός άξονας Βέροιας – Βεργίνας
Ένα από τα βασικά θέματα που έθεσαν οι κάτοικοι της Βεργίνας ήταν η οδική σύνδεση με τη Βέροια. Τόνισαν ότι για να εξυπηρετηθεί ο αυξημένος αριθμός επισκεπτών, θα πρέπει να διαπλατυνθεί ο οδικός άξονας. Απαντώντας ο κ. Βοργιαζίδης επεσήμανε: «Ο οδικός άξονας είναι επαρχιακή οδός. Ο κ. Καραπαναγιωτίδης ήταν αρμόδιος 8 χρόνια, δεν έκανε τίποτα κι έρχεται σήμερα να μας πει ότι ο δρόμος πρέπει να γίνει. Ο δρόμος πρέπει να διαπλατυνθεί και θα πιέσουμε με όλες μας τις δυνάμεις την Περιφέρεια και την Κεντρική Διοίκηση για να γίνει».
Ένα άλλο θέμα που επεσήμαναν οι κάτοικοι της Βεργίνας ήταν οι ασφυκτικοί περιορισμοί που θέτει το Σχέδιο Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης (ΣΧΟΟΑΠ) στον κατασκευαστικό τομέα. Στην απάντησή του ο κ. Βοργιαζίδης σημείωσε: «Το ΣΧΟΟΑΠ σχεδιάστηκε από το Υπουργείο όταν η Βεργίνα ήταν ακόμη Καποδιστριακός δήμος. Οι επιπτώσεις του δεν έγιναν αντιληπτές από την τότε δημοτική αρχή. Μέχρι το 2022 θα παραμείνουν έτσι τα πράγματα. Μόνο μερική τροποποίησή του μπορούμε να πετύχουμε. Μεγάλες μονάδες και μεγαθήρια δεν μπορούν να κατασκευαστούν. Μπορεί όμως να υπάρξει μια ήπια ανάπτυξη».
Ο κ. Βοργιαζίδης ρωτήθηκε ακόμη αν υπάρχει το ενδεχόμενο να κλείσει το Γυμνάσιο Βεργίνας. Απαντώντας τόνισε: «Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Για λόγους συμβολικούς αλλά και λειτουργικούς δεν θα επιτρέψουμε να γίνει κάτι τέτοιο αν ποτέ υπάρξει ζήτημα».
Τέλος στον υποψήφιο δήμαρχο Βέροιας τέθηκε το θέμα της πλατείας της Βεργίνας. Στην απάντησή του επεσήμανε ότι θα πρέπει να σχεδιαστούν ξανά ορισμένα θέματα της Βεργίνας και να γίνει κυκλοφοριακή μελέτη για να διοχετευτούν καλύτερα οι επισκέπτες στον οικισμό. Πριν όμως οποιαδήποτε παρέμβαση, θα ολοκληρωθεί το έργο της αποχέτευσης σχολίασε ο κ. Βοργιαζίδης.