Σε εφαρμογή τίθεται ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας αναφορικά με τις εκπτώσεις για τις εμπορικές επιχειρήσεις, οι οποίες δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν πρακτικές που μπορεί να παραπλανήσουν τον καταναλωτή σε σχέση με τα βασικότερα στοιχεία μιας έκπτωσης, δηλαδή την αρχική τιμή, το ποσοστό έκπτωσης ή το όφελος που αποκομίζει ο καταναλωτής από την έκπτωση.
Ο Κώδικας, σύμφωνα με την ενημέρωση του κυβερνητικού εκπροσώπου, προβλέπει ότι, αν μια επιχείρηση θέλει να κάνει έκπτωση ή προσφορά σε ένα προϊόν, η αρχική τιμή από την οποία θεωρείται ότι γίνεται η έκπτωση πρέπει να είναι η χαμηλότερη τιμή στην οποία προσφερόταν το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες. Έτσι, οι έμποροι δεν μπορούν πλέον να θεωρούν ως «αρχική τιμή», από την οποία γίνεται έκπτωση, μία πολύ παλιά «φουσκωμένη τιμή», μία «τιμή τιμοκαταλόγου» ή μία «προτεινόμενη λιανική τιμή».
Οι εκπτώσεις και οι προσφορές δεν καταργούνται, όπως είπε, αντίθετα ενθαρρύνονται εφόσον είναι αληθινές. Αυτό που καταργείται είναι οι πλασματικές εκπτώσεις, δηλαδή οι εκπτώσεις που γίνονται έναντι ψεύτικων ή τεχνητά «φουσκωμένων» αρχικών τιμών. Οι αληθινές εκπτώσεις παραμένουν και θα μπορεί να τις εντοπίσει ευκολότερα ο καταναλωτής αλλά και να τις εμπιστευτεί.