Oι οικογένειες των εργαζομένων στο κυλικείο της επιβατικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη δεν έχουν πάρει ακόμη την αρχική αποζημίωση των 43.000 ευρώ από τη Hellenic Train, διότι…δεν ήταν επιβάτες και δεν είχαν εισιτήριο, αποκάλυψε δικηγόρος, που εκπροσωπεί οικογένειες που έχασαν ανθρώπους τους στη σύγκρουση.
«Η Hellenic Train στην αρχή αποζημίωσε και έδωσε το αρχικό ποσό στους επιβαίνοντες. Το ξέρετε ότι υπάρχουν συγγενείς θυμάτων – οι οποίοι ήταν επιβαίνοντες στην αμαξοστοιχία – και δεν πήραν καν αυτή την αποζημίωση γιατί δεν είχαν εισιτήριο και γιατί ήταν εργαζόμενοι;» δήλωσε η δικηγόρος μιλώντας στο Open για να συμπληρώσει «έχουμε κάνει εξώδικα. Φτάσαμε μετά από 2 χρόνια να παλεύουμε με εξώδικα, τα οποία τα έχουμε γνωστοποιήσει και στη ΡΑΣ».
«Οι εργαζόμενοι στο κυλικείο είναι επιβάτες και σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό πρέπει να αποζημιωθούν» τόνισε η δικηγόρος.
«Θα σας πω και το χειρότερο. Ότι αυτοί οι εργαζόμενοι δεν ήταν καν της Hellenic Train, ήταν με συμβάσεις της εταιρείας catering που έχει αναλάβει το κυλικείο» σημείωσε, αναφέροντας πως πρόκειται για τουλάχιστον 2 εργαζόμενους οι οποίοι απανθρακώθηκαν.
Κεραμέως: Επίκειται επέκταση του προγράμματος...
Την νέα επέκταση του προγράμματος επιχορήγησης για...