«Οικολογικός πόλεμος» έχει ξεσπάσει στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, αφού τον περασμένο Μάιο η πόλη του Παρισιού ανακοίνωσε ότι οι θεατές δεν θα μπορούν να εισέρχονται στους χώρους διεξαγωγής των αγώνων με μπουκάλια μιας χρήσης. Πράγματι στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού οι θεατές δεν επιτρέπεται να έχουν μαζί τους πλαστικά μπουκάλια. Αυτή η δέσμευση φαίνεται να «καταστρατηγείται» στην περίπτωση της χορηγού Coca-Cola, που διατηρεί τα αποκλειστικά δικαιώματα πώλησης ποτών στα στάδια και μπορεί να τα σερβίρει σε πλαστικά μπουκάλια. Τα δύο μέτρα και δύο σταθμά της οργανωτικής επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων έχουν γίνει αιτία για αρνητικά σχόλια που κάνουν λόγο για παραπλάνηση του κοινού προβάλλοντας πρακτικές δήθεν «φιλικές προς το περιβάλλον».
Οι διοργανωτές του Παρισιού είχαν πράγματι δεσμευτεί να μειώσουν στο μισό την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα σε σύγκριση με τους πρόσφατους (μη πανδημικούς) θερινούς αγώνες του 2016 και του 2012 κι ένα σημαντικό κομμάτι αυτού του σχεδίου υπήρξε η αντικατάσταση των πλαστικών δοχείων μίας χρήσης με ποτήρια πολλαπλών χρήσεων.
Ενώ οι θεατές όμως αναγκάζονται να τηρήσουν αυτόν τον κανόνα, η Coca-Cola δεσμεύεται απλά να σερβίρει «περισσότερα από τα μισά από τα 18 εκατομμύρια ποτά που αναμένεται να πουλήσει» χωρίς πλαστικό μιας χρήσης. Η Coca-Cola ισχυρίζεται πως αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει, λόγω της διαθέσιμης υποδομής.
Το αποτέλεσμα ωστόσο παραμένει με εκατομμύρια πλαστικά μπουκάλια να επιβαρύνουν το περιβάλλον…