Στο Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών FRESKON 2024 συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της πολιτικής της για την προβολή και την προώθηση των αγροδιατροφικών προϊόντων της περιοχής.
Η Περιφέρεια συμμετείχε στη φετινή διοργάνωση με είκοσι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο των φρούτων και των λαχανικών, προσφέροντας τη δυνατότητα σε επαγγελματίες του κλάδου να συναντήσουν εξειδικευμένους εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα, τα Βαλκάνια, την Ευρώπη αλλά ακόμη και από την Ασία, να ενημερωθούν για τις τάσεις στον κλάδο και να διευρύνουν τις εμπορικές τους επαφές.
Στο περίπτερο με το οποίο συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη φετινή FRESKON, η οποία φιλοξενήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, λειτούργησε fruit bar με σεφ που παρασκεύαζαν εκλεκτά εδέσματα με τοπικά προϊόντα, προσφέροντάς τα στους επισκέπτες της έκθεσης.
“Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στέκεται διαχρονικά δίπλα στους παραγωγούς και στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των φρούτων και των λαχανικών, συμμετέχοντας σε κλαδικά εκθεσιακά γεγονότα, όπως η FRESKON, αλλά και σε πολλές εκθέσεις του εξωτερικού, με στόχο την προώθηση του ελληνικού φρούτου στις διεθνείς αγορές. Επίσης στο πλαίσιο του προγράμματος εξωστρέφειας και μετά από διερεύνηση του αγοραστικού ενδιαφέροντος προγραμματίζουμε τη διοργάνωση επιχειρηματικής αποστολής στην Ινδία, που αποτελεί μία από τις χώρες-στόχους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αναφορικά με τα φρούτα και συνολικά τα αγροδιατροφικά προϊόντα που παράγουμε στην περιφέρειά μας», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Εξωστρέφειας Μπάνε Πρέλεβιτς.
Στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με στόχο την ανάδειξη των αγροδιατροφικών προϊόντων που παράγονται στη μακεδονική γη και την υποστήριξη των παραγωγών και των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον χώρο αυτό αναφέρθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας Γιώργος Κεφαλάς, ο οποίος σημείωσε ότι σε μια έκθεση, όπως η FRESKON, “η ουσία είναι να συναντώνται η προσφορά με τη ζήτηση και οι φρέσκιες ιδέες και τα φρέσκα προϊόντα με τους φρέσκους αγοραστές”.