Στα πλαίσια των επισκέψεων της Μ.Α.μ.Α. σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών για θέματα που αφορούν τον Αυτισμό, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική δράση επί του 5ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας.
Την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024 η Επιστημονική Υπεύθυνη του συλλόγου, κα
Ειρήνη Αναγνώστου-Κελεπούρη (Σχολική και Εξελικτική Ψυχολόγος) και η Ψυχολόγος
του συλλόγου, κα Στεργιανή Φόλιου (Κλινική Ψυχολόγος), επισκέφτηκαν το 5ο
Δημοτικό Σχολείο Βέροιας, κατόπιν προσκλήσεως του Διευθυντή, κ.Στέφανου
Τσέλιου. και του Συλλόγου Διδασκόντων.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι μαθητές της Ε’ και Στ΄ τάξης, καθώς και οι
εκπαιδευτικοί των τμημάτων.
Η επιστημονική ομάδα της Μ.Α.μ.Α. μαζί με την καθολική συμμετοχή των μαθητών διαπραγματεύτηκαν ζητήματα σχετικά με το Φάσμα του Αυτισμού και τις υφιστάμενες δυσκολίες. Πραγματοποιήθηκε προβολή σχετικού βίντεο και συζητήθηκαν οι στρεσογόνοι παράγοντες, το βίωμα των ατόμων με Αυτισμό, καθώς και οι τρόποι που θα μπορούσαν να συμβάλουν στη συναισθηματική και αισθητηριακή τους αποφόρτιση. Οι μαθητές κλήθηκαν να παρουσιάσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους.
Εν συνεχεία, πραγματοποιήθηκε ανάγνωση του παραμυθιού «Το Βάζο με τα
Μοναχικά Μπισκοτάκια». Ακολούθησε ανάλυση του περιεχομένου του παραμυθιού, με
τους μαθητές να εκφράζουν τις υπέροχες απόψεις τους περί φιλίας, συνεργασίας,
αποδοχής και συμπερίληψης.
Εν κατακλείδι, παρουσιάστηκε βίντεο με τα εκπαιδευτικά και θεραπευτικά
προγράμματα των ΚΔΑΠΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 1 & 2. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τους
μαθητές να μοιράζονται μηνύματα και ευχές για τα παιδιά, τους εφήβους και τους
νέους της Μ.Α.μ.Α.
Η Μ.Α.μ.Α. προσέφερε το παραμύθι «Το Βάζο με τα Μοναχικά Μπισκοτάκια» στη
βιβλιοθήκη του σχολείου.
Επρόκειτο για μία εξαιρετική συνάντηση, όπου οι μαθητές μας διαφώτισαν με
μηνύματα και ευχές ως προς τη δημιουργία μιας συμπεριληπτικής και
ενσυναισθητικής κοινωνίας.
Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Διευθυντή του σχολείου, το Σύλλογο Διδασκόντων
και τους μικρούς μας φίλους.
Με εκτίμηση το ΔΣ του συλλόγου μας.