Την διάσημη πλατφόρμα TripAdvisor πιθανότατα να την έχετε χρησιμοποιήσει και στην συνέχεια μετά την εμπειρία σας να έχετε βαθμολογήσει τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου που διαμείνατε για να βοηθήσετε με την κριτική σας το υπόλοιπο κοινό. Κάτι τέτοιο σκέφτονται στο υπουργείο Εσωτερικών, αφού η αρμόδια υπουργός Νίκη Κεραμεως δήλωσε ότι σχεδιάζεται ένα πρόγραμμα που βασίζεται στην πλατφόρμα TripAdvisor, όπου οι πολίτες θα λαμβάνουν ένα μήνυμα για να βαθμολογήσουν την εξυπηρέτηση σε μια δημόσια υπηρεσία όπως για παράδειγμα σε ένα ΚΕΠ! Στόχος όπως ανέφερε η κ. Κεραμεως είναι να δοθεί φωνή στους πολίτες και να ενισχυθούν οι δημόσιες υπηρεσίες.
Εμείς να σχολιάσουμε ότι εάν αυτή η φωνή λαμβάνεται υπόψη για διορθώσεις και παρεμβάσεις στα κακώς κείμενα, αλλά και επιβράβευση στα καλώς καμωμένα, τότε σίγουρα σύντομα θα αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες του Δημοσίου.
Για να δούμε τι βαθμούς θα πιάσει το Δημόσιο, «κουλούρια», «βάση», άριστα ή κάπου εκεί ανάμεσα;