Συνωστισμός στην πλατφόρμα των ραντεβού για αντικατάσταση ή έκδοση νέου τύπου Δελτίου Ταυτότητας αφού από την πρώτη μέρα (Δευτέρα 25/9 στις 8.30 π.μ.) που τέθηκε σε λειτουργία το id.gov.gr, έως τις 12:00 το μεσημέρι, έκλεισαν 30.000 ραντεβού ενώ κάθε μέρα ανοίγουν και νέα, με βάση τη διαθεσιμότητα και με χρονική απόσταση μεταξύ τους ,όπως ορίζεται από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν στην αίτησή τους Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής διαμονής τους στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, και καταχωρούν τα εξής στοιχεία του προσώπου στο οποίο αφορά το ραντεβού: Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και προαιρετικά αριθμό τηλεφώνου. Υπάρχει η δυνατότητα να κλείσει το ραντεβού τρίτος, ωστόσο θα πρέπει να υπάρχει αυτοπρόσωπη παρουσία του πολίτη για να εξυπηρετηθεί.
Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επαλήθευση του email που δήλωσε ο ενδιαφερόμενος. Ακολούθως, λαμβάνει στο επιβεβαιωμένο email τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει. Και για όσους το χάσουν για κάποιο λόγο, το ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί.
Τελικά κέρδισαν και έδαφος και το ενδιαφέρον οι νέες ταυτότητες!