Είναι τα πρόσωπα της κοινωνίας, τα πρόσωπα κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα.
Είναι Οι Αιγοπροβατοτρόφοι, οι Κρεοπώλες και οι Καταναλωτές
Η κυβέρνηση αποφάσισε σε αντίθεση με όσα έλεγε νωρίτερα να εντάξει στο «καλάθι του Πάσχα» τα αμνοερίφια που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ. Έτσι, δίνεται ένα ισχυρό πλεονέκτημα στα εισαγόμενα κρέατα έναντι των ντόπιων και στα σούπερ μάρκετ έναντι των κρεοπωλείων. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι κτηνοτρόφοι και οι κρεοπώλες, δέχονται με αυτό τον τρόπο άλλο ένα χτύπημα, σε μια περίοδο που τα κόστη για την παραγωγή και τη λειτουργία τους έχουν έτσι και αλλιώς εκτιναχθεί.
Η κυβέρνηση επιλέγει συνειδητά να εμπλακεί ενεργά στον προσδιορισμό της τιμής τελικών προϊόντων στην αγορά, αδιαφορώντας για το κόστος των Ελλήνων παραγωγών. Αδιαφορώντας για τη μείωση κατά εκατοντάδες χιλιάδες του αριθμού των αιγοπροβάτων στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια και τις μακροχρόνιες συνέπειες που αυτό θα έχει.
Ταυτόχρονα, σε μια εποχή που όλη η Ευρώπη συζητά εκ νέου για το δικαίωμα του καταναλωτή να γνωρίζει τι ακριβώς τρώει, η κυβέρνηση οφείλει να διασφαλίζει την κατάλληλη σήμανση τόσο για την ποιότητα όσο και για την καταγωγή του κρέατος.