Κύριε Διευθυντά
Με αφορμή την παραχώρηση του κτιρίου των παλαιών δικαστηρίων στον Δήμο μας, και τις εμπεριστατωμένες προτάσεις του ‘ενεργού πολίτη’ Γιάννη Καμπούρη στο σημερινό φύλλου του Λαού, θα ήθελα να συνεισφέρω στην καλύτερη εξυπηρέτηση-διευκόλυνση των επισκεπτών της πόλης μας, αλλά και την τουριστική ανάπτυξη της.
Το πρόβλημα παρκαρίσματος των μεγάλων τουριστικών λεωφορείων οι μεγάλες ευρωπαικές πόλεις το αντιμετώπισαν πρώτιστα επιτρέποντας αυτά να εισέρχονται στο κέντρο τους αλλά μόνο για ολιγόλεπτη στάθμευση για αποβίβαση και αργότερα επιβίβαση σε αυτά, διαθέτοντας κατάλληλους χώρους προς τούτο.
Προτείνω λοιπόν ο υπάρχων χώρος στην Ελιά αλλά και έμπροσθεν του μπάσκετ [νέος χώρος] όπου ερχονται και παρκάρουν 3 -4 λεωφορεια , αν το βρούν άδειο από τα ΙΧ των κακομαθημένων οδηγών τους, να χαρακτηρισθεί χώρος προσωρινού [10΄] πάρκινγκ λεωφορείων.
Ετσι θα αποβιβάζουν τους επισκέπτες θα παρκάρουν έξω από το κέντρο της πόλης και θα επανέρχονται συγκεκριμένη ώρα για την επιβίβαση και αναχώρηση, ή μετά από διανυκτέρευση θα αναχωρούν την επομένη-ες μέρες!
Αποτέλεσμα περισσότερα λεωφορεία θα εισέρχονται προς αποβίβαση επισκεπτών στην πόλη και δεν θα παραμένουν στο κέντρο όπου άλλωστε δεν υπάρχουν τόσες θέσεις !
Κάτι που σήμερα δεν μπορεί να γίνει και είτε αποφεύγουν να επισκέπτονται την πόλη και τα μνημεία της είτε το κάνουν ευκαιριακά προκαλώντας κυκλοφοριακό κομφούζιο και διαπληκτισμούς!
Αυτό πρέπει να προβλεφθεί και στην πλατεία των παλαιών δικαστηρίων άμεσα η με την συζητούμενη ανάπλαση εκ νέου της πλατείας.
Προϋπόθεση βέβαια για όλα αυτά είναι ο Δήμος μας να διαθέσει για δωρεάν πολύωρο πάρκιγκ, ένα από τα πολλά χωράφια που διαθέτει η να ενοικιάσει ένα από ιδιώτη στις παρυφές της πόλης .Τα οφέλη θα είναι πολλά.
Πεποίθηση μου είναι ότι η Ημαθία είναι το Τέξας της Ελλάδας…Εκεί έχουν τα πετρέλαια εδώ έχουμε την Βεργίνα .Το 20-30% του πληθυσμού θα έπρεπε να προσπορίζεται και να διαβιώνει άνετα από τον τουρισμό και μόνο!
Χωρίς υποδομές για πολλά χρόνια ακόμα θα μιζεριάζουμε αν μπήκαν στην πόλη 5 η 7 λεωφορεία,και γιατί δεν έρχεται η ανάπτυξη.
Αντε και έλθουν 50 …που θα σταματήσουν …που θα παρκάρουν μετά?!
Αναλογιζόμαστε 30-50 λεωφορεία,1500-2500 επισκέπτες την μέρα τι σημαίνει για την πόλη??!!Καί ένα μέρος αυτών να διανυκτερεύει?!
Να σημειώσω ότι η Βαρκελώνη με 1 εκατομύριο κατοίκους φιλοξενεί κάθε χρόνο 10-12 εκατομύρια τουρίστες,χωρίς να εχει ιδιαίτερα μνημεία όπως εμείς εδώ!
Το λεωφορείο σε αφήνει στο κέντρο-κέντρο και έρχεται σε παίρνει συγκεκριμένη ώρα και φεύγει.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Αργύρης Φουκαλάς