-Σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο και την Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών
Έναν ψηφιακό οδηγό για την προβολή τοπικών επιχειρήσεων, δημιουργεί ο δήμος Βέροιας σε συνεργασία με τον εμπορικό σύλλογο και την ομοσπονδία επαγγελματιών βιοτεχνών. Την παρουσίαση αυτής της προσπάθειας (με αφορμή την Ημέρα Ελληνικού Εμπορίου) έκαναν στην χθεσινή συνέντευξη Τύπου στο Δημαρχείο, ο αντιδήμαρχος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ψηφιακής πολιτικής του δήμου Καλλίστρατος Γρηγοριάδης, η πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Αθηνά Τσιπουρίδου και η γενική γραμματέας της ομοσπονδίας επαγγελματιών βιοτεχνών Εύχαρις Κιουλπεκίδου που εκπροσωπούσε τον πρόεδρο Λάζαρο Ασλανίδη. Τον συντονισμό της συνέντευξης είχε η υπεύθυνη Τύπου του εμπορικού συλλόγου Έλσα Φανάρα.
Κάλεσμα εγγραφής στον Οδηγό προβολής
Η προσπάθεια αυτή για την ψηφιακή προβολή των τοπικών επιχειρήσεων, ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο με πρωτοβουλία του δήμου Βέροιας και έχουν ήδη καταγραφεί στον τοπικό οδηγό, 400 επιχειρήσεις και 150 επαγγελματίες- βιοτέχνες, όπως είπε ο Καλλίστρατος Γρηγοριάδης, «Θέλουμε να ενημερώσουμε και να καλέσουμε και τους υπόλοιπους εμπόρους και επαγγελματίες, που μέχρι στιγμής δεν έχουν δηλώσει ενδιαφέρον, να το κάνουν το επόμενο χρονικό διάστημα. Μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία θα είναι διαθέσιμη το αργότερο την άνοιξη του 2023, οι επαγγελματίες θα έχουν τη δυνατότητα να προωθούν δωρεάν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, αλλά και τις προσφορές τους στο αγοραστικό κοινό. Επίσης, οι επιχειρήσεις θα προβάλλονται ανά κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών», τόνισε ο αντιδήμαρχος, προσθέτοντας οτι ο Δήμος Βέροιας ήταν ο πρώτος Δήμος της χώρας που κατά την διάρκεια της πανδημίας, πραγματοποίησε τέσσερα διαδικτυακά σεμινάρια, που αφορούσαν τον εμπορικό κόσμο, μέσω του επίσημου καναλιού του δήμου στο YouTube.
«Το στεγασμένο εμπόριο δεν πεθαίνει»
Η πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Αθηνά Τσιπουρίδου, κάνοντας έναν απολογισμό της αγοράς τόνισε ότι η οικονομική και υγειονομική κρίση έπληξε δραματικά τον κλάδο και ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έζησαν την μεγάλη πτώση των τζίρων τους, αντιμετώπισαν την έλλειψη ρευστότητας, υπέστησαν τεράστιες φορολογικές και ασφαλιστικές επιβαρύνσεις και σε πολλές περιπτώσεις οδηγήθηκαν σε λουκέτο. Όπως υπογράμμισε, η πραγματική οικονομία δοκιμάστηκε ποικιλοτρόπως, οι καταναλωτικές συνήθειες και επιχειρηματικές στρατηγικές άλλαξαν και έχει παγιωθεί ένα αρνητικό κλίμα στην αγορά με τον εμπορικό κόσμος να ζει με την αγωνία της επιβίωσης και της επόμενης ημέρας. Όπως είπε η πρόεδρος, «ο χειμώνας θα είναι πολύ δύσκολος, ελπίζουμε να βρεθούν λύσεις, και μπορεί να συμβαδίζουμε με το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά βέβαια, το στεγασμένο εμπόριο δεν πρόκειται ποτέ να πεθάνει».
«Θετική πρωτοβουλία για τους επαγγελματίες»
Η γραμματέας της ομοσπονδίας επαγγελματιών βιοτεχνών Βέροιας, Εύχαρις Κιουλπεκίδου, χαρακτήρισε πολύ θετικό το εγχείρημα για τους επαγγελματίες, τονίζοντας ότι «η προβολή των επιχειρήσεων είναι ένα θετικό γεγονός, μέσα από τη δωρεάν πλατφόρμα του Δήμου», ευχαρίστησε για τη συνεργασία και συγχάρηκε για την πρωτοβουλία.
Ακολούθησε η προβολή βίντεο, με την ευρωβουλευτή Μαρία Σπυράκη να χαιρετίζει την δράση με μια σύντομη αναφορά στο ρόλο της ψηφιακής εποχής και στο εμπόριο.
Σοφία Γκαγκούση