Το δεύτερο μέρος δημοσκόπησης γνωστής εταιρίας βγήκε στη δημοσιότητα, αναδεικνύοντας τους προβληματισμούς των Ελλήνων για την καθημερινότητά τους. Η έρευνα, ανέδειξε οτι οι Έλληνες αγωνιούν για τα ενεργειακά, με κορυφαίο το ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά και τις τιμές στα σούπερ μάρκετ, καθώς το κόστος της αγοράς τροφίμων έχει αυξηθεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό και συνεχίζει να αυξάνεται…
Ακολουθούν τα ελληνοτουρκικά και οι τηλεφωνικές παρακολουθήσεις.
Η ακρίβεια, λοιπόν, για την οποία μάλλον δεν χρειάζονται πλέον δημοσκοπήσεις, αφού οι πολίτες νιώθουν κάθε μέρα όλο και πιο σφιχτή τη θηλειά των ανατιμήσεων στο λαιμό…