Με έκτακτη ανακοίνωσή της η ΔΕΗ, «χτυπάει καμπανάκι» για την προφύλαξη των πολιτών σχετικά με τα περιστατικά εξαπάτησης που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες μέρες σχετικά με το Power Pass. Συγκεκριμένα αναφέρθηκαν προσπάθειες εξαπάτησης με «αλίευση» στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), τις τελευταίες ημέρες και η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
• δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του powerpass,
• δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
«Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΔΕΗ.