Παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια την πίεση προς την δημοτική αρχή να προχωρήσει σε κατασκευή κυκλικών κόμβων, για να επιλύσει κυκλοφοριακά προβλήματα σε «επιβαρυμένα» σημεία της Βέροιας και αναμέναμε να δούμε τέτοιες παρεμβάσεις στην πλατεία Ωρολογίου, στην Λ. Στρατού, στην Ακροπόλεως(είσοδος Γέφυρας Κούσιου), ή και στα Εβραίικα. Πρόκειται για κομβικά σημεία με ιδιαίτερα «φορτωμένη» κίνηση που συχνά προκαλούνται ατυχήματα.
Αντ’ αυτών ο πρώτος κυκλικός κόμβος δημιουργήθηκε μεταξύ Μακροχωρίου και Διαβατού, σε σημείο χωρίς μεγάλη κίνηση, που δημιουργεί σύμφωνα με παράπονα οδηγών ζητήματα σε τρακτέρ και πλατφόρμες που δυσκολεύονται περισσότερο να διέλθουν λόγω κυκλικού κόμβου. Ο επόμενος που τώρα «ψήνεται» είναι στην συμβολή Θωμαϊδου και Μπουμπουλίνας, μπροστά στο Βυζαντινό Μουσείο, εκεί που υπήρχε μια νησίδα, που κατά την γνώμη μου αφενός έκανε καλά την δουλειά της, αφετέρου δεν είχαμε ατυχήματα ή κίνδυνο στο σημείο, αφού η καλή ορατότητα και η ομαλή κυκλοφορία δεν έδωσαν δικαιώματα για παρεμβάσεις στο σημείο.
Και αναρωτιέμαι ποια η χρεία(χρησιμότητα) του κυκλικού κόμβου στο Βυζαντινό Μουσείο Βέροιας;;; Ο οδηγός που θα κατεβαίνει την Θωμαϊδου θα πρέπει να κόβει δεξιά στην Μπουμπουλίνας να κάνει κυκλική πορεία και να ξαναβγαίνει στην Θωμαϊδου για να συνεχίζει να βγει προς Πιερίων. Μα η κοινή λογική λέει ότι εφόσον δεν υπήρχε κίνδυνος το μόνο που θα καταφέρουμε είναι απλώς να καθυστερούμε και ίσως να μπλοκάρουμε την κυκλοφορία! Κι αν το όχημα που κατεβαίνει είναι φορτηγό ή λεωφορείο;;;
Αντιπαρέρχομαι τις διαμαρτυρίες περί απώλειας πράσινου που υπήρχε στη νησίδα, γιατί μπορούν και εντός του κυκλικού να φτιάξουν παρτέρι.
Αυτό που με «καίει» είναι μήπως φτιάχνουν έναν κυκλικό κόμβο για να λένε ότι έκαναν και κυκλικό κόμβο(σε σημείο που δεν ζορίζονται αφού κατά την διάρκεια των εργασιών δεν διεκόπη η κίνηση των οχημάτων) και να έχουμε αντίθετα αποτελέσματα με ένα ακόμη σημείο μποτιλιαρίσματος, εκεί που δεν υπήρχε ποτέ!!!