Ο κορωνοϊός λειτούργησε ως καταλύτης, προκειμένου οι πολίτες έστω και «αναγκαστικά» να μην στήνονται σε ουρές έξω από υπηρεσίες, αλλά να κάνουν χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών για να καταθέσουν μια αίτηση ή να λάβουν ένα πιστοποιητικό. Σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης αυξήθηκε κατά 142% η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες το πρώτο πεντάμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Μάιο του 2022 οι πολίτες αυθεντικοποιήθηκαν σε πλατφόρμες ψηφιακών υπηρεσιών χρησιμοποιώντας κωδικούς Taxisnet 154.315.749 φορές, έναντι 63.617.253 αυθεντικοποιήσεων που είχαν πραγματοποιηθεί την ίδια περίοδο του 2021.
Η αύξηση αυτή βασίζεται στη διαρκή διεύρυνση των φορέων του Δημοσίου που αυθεντικοποιούν τους πολίτες μέσω του Taxisnet. Ειδικότερα, ήδη κατά τους πέντε πρώτους μήνες του 2022, 82 πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου απέκτησαν τη δυνατότητα να παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες χρησιμοποιώντας ως διαπιστευτήρια τους κωδικούς Taxisnet. Με τον τρόπο αυτό, ο συνολικός αριθμός των φορέων (υπουργεία, δήμοι, νοσοκομεία, πανεπιστήμια κοκ) που παρέχουν πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet ανέρχεται πλέον σε 276.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι πολίτες και επιχειρήσεις απαλλάσσονται από την ανάγκη φυσικής παρουσίας στις διαδικασίες των φορέων, περιορίζοντας χρονοβόρες μετακινήσεις, αναμονή και άσκοπη ταλαιπωρία για τη λήψη υπηρεσιών.