Τεράστιες είναι οι πολιτικές ευθύνες της κυβέρνησης και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων ,που έχουν παραδώσει κρίσιμες υποδομές της χώρας όπως οι οδικοί άξονες στα επιχειρηματικά συμφέροντα
Λίγο καιρό μετά τον αποκλεισμό χιλιάδων οδηγών στο χιόνι στην Αττική Οδό, επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά πόσο επικίνδυνο είναι για το λαό μας το ότι οι δρόμοι της χώρας λειτουργούν ως πεδίο κερδοφορίας για μεγάλες επιχειρήσεις, τους εργολάβους , την ίδια στιγμή που πληρώνονται από το λαό για να κερδίζουν τα μονοπώλια στον κλάδο των κατασκευών και αλλού.
Αυτό επιβεβαιώθηκε προχθές και στην περιοχή μας ,όταν από καθαρή τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα στη μεγάλη καραμπόλα, 50 περίπου οχημάτων, στην Εγνατία Οδό, σε σημείο από Βέροια προς Πολύμυλο Κοζάνης.
Η Εγνατία Οδός, ένα έργο που κόστισε δισεκατομμύρια στον ελληνικό λαό, το οποίο συνεχίζει να πληρώνει μέσα από 14(!) σταθμούς διοδίων, λειτουργεί με τη λογική κόστους οφέλους, βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή χιλιάδων οδηγών που τη διασχίζουν καθημερινά. Παρά το ότι έχουν σημειωθεί δεκάδες θανατηφόρα ατυχήματα, δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες επεμβάσεις ασφαλείας στον αυτοκινητόδρομο, με βάση το ότι είναι κοστοβόρες.
Οι όποιες κατασκευές και μετατροπές γίνονται στο οδικό δίκτυο της Ελλάδας δεν αφορούν τις λαϊκές ανάγκες, αλλά τις ανάγκες των επιχειρηματιών του Τουρισμού, των Μεταφορών, της Ενέργειας, με τα σπασμένα να πληρώνονται ακόμη και με θανατηφόρα τροχαία.
Ο λαός να διεκδικήσει να εξασφαλιστεί η ασφαλής διέλευση όλων των οδηγών, ειδικά αυτές τις μέρες, και να προχωρήσει άμεσα η μελέτη και υλοποίηση μέτρων ασφαλείας (ηλεκτρονικές φωτεινές σημάνσεις, διάνοιξη διόδων διαφυγής, κινητές μονάδες υγείας κλπ) με ευθύνη της αναδόχου εταιρείας. Με τον αγώνα του να διεκδικήσει ασφαλείς και δωρεάν οδικές μεταφορές .