Τις 17.062 έφτασαν το 2021 οι «ψηφιακές συναλλαγές» του Δήμου
Βέροιας με τους δημότες, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού για τη βελτίωση
της προσβασιμότητας των πολιτών και για την αποδοτικότητα των δημόσιων
υπηρεσιών. Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή επιχειρείται με επιτυχία τους
τελευταίους δώδεκα μήνες στον Δήμο Βέροιας, αφού δίνεται η δυνατότητα
διεκπεραίωσης μιας σειράς υπηρεσιών με στόχο τη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης
των πολιτών και την υποστήριξη της πράσινης οικονομίας.
Βάσει των στοιχείων που συνέλλεξε ο Δήμος Βέροιας για το
τελευταίο 12μηνο:
-Κλείστηκαν 10.033 Ηλεκτρονικά Ραντεβού μέσω της εφαρμογής https://veria.irantevou.gr/ για δεκαεπτά (17) υπηρεσίες, επτά (7) Διευθύνσεων του Δήμου
Βέροιας, τα περισσότερα από τα οποία αφορούν στο Κέντρο Κοινότητας και το Τμήμα
Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης (πρώην ΚΕΑ, προνοιακά επιδόματα, επίδομα
στέγασης, επίδομα γέννησης κ.ά.) και στο Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης
(Δημοτολόγιο).
-Εκδόθηκαν ηλεκτρονικά 1.304 ψηφιακά πιστοποιητικά μέσω της
πλατφόρμας https://veria.digitalcert.gr/ για τριαντατέσσερις (34) υπηρεσίες.
-Κατατέθηκαν 3.617 ψηφιακά Αιτήματα Σχολείων προς τις
δημοτικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων και των Σχολικών Επιτροπών μέσω της
ειδικής πλατφόρμας του Δήμου Βέροιας.
-Έγιναν
1.805 λήψεις της εφαρμογής «Ο Δήμος Βέροιας στο κινητό σου» με τους χρήστες να μπορούν
να «κατεβάσουν» την εφαρμογή στις εξής διευθύνσεις:
android
Εξάλλου το τελευταίο τρίμηνο του 2021 κατατέθηκαν 303
Αιτήματα Δημοτών μέσω της εφαρμογής ο «Δήμος Βέροιας στο κινητό σου» με στόχο
την αναβάθμιση της καθημερινότητας που ξεκινά από την ηλεκτρονική αναφορά προβλήματος
από τον ίδιο τον πολίτη προς τις αρμόδιες υπηρεσίες.
«Βαδίζοντας σταθερά
στην ψηφιακή εποχή το κόστος μετακίνησης για τους δημότες προς την υπηρεσία
εξαλείφεται καθώς δεν χρειάζεται αυτοπρόσωπη παρουσία και κατ΄ επέκταση δεν
επιβαρύνεται το περιβάλλον, μειώνεται η κατανάλωση χαρτιού όπως και ο
προσωπικός χρόνος του πολίτη που δεν χρειάζεται να πάρει άδεια από την εργασία
του για την έκδοση πιστοποιητικού ή βεβαίωσης» σημειώνει ο Δήμαρχος Βέροιας, κ. Κωνσταντίνος
Βοργιαζίδης.
«Γλιτώνουμε και
εξοικονομούμε ανθρωπομήνες εργασίας για τους δημοτικούς υπαλλήλους οι οποίοι
αξιοποιούνται παράλληλα και σε άλλους τομείς του δήμου. Παρατηρούμε πως έχουν
μειωθεί οι ουρές και ο χρόνος αναμονής για τους δημότες, ενώ υπάρχει
προγραμματισμός για την εργασία των υπαλλήλων και την καλύτερη εξυπηρέτηση των
πολιτών» τονίζει ο
Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ψηφιακής Πολιτικής & Καινοτομίας,
κ. Καλλίστρατος Γρηγοριάδης.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να προστεθεί η δυνατότητα
ηλεκτρονικής διακίνησης και νέων πιστοποιητικών και βεβαιώσεων από τις
υπηρεσίες του Δήμου Βέροιας.