Στην γενικά υποτονική αγορά των τελευταίων δύο ετών και τις ειδικές συνθήκες λόγω Covid, οι καταστηματάρχες πόνταραν σε εκπτωτικές ημέρες τύπου BLACK FRIDAY για να τονωθεί ο τζίρος τους. Ωστόσο, εκ του αποτελέσματος η κίνηση δεν ήταν η αναμενόμενη, αλλά αντίστοιχα και οι εκπτώσεις δεν ήταν κάτι παραπάνω από τις εκπτώσεις που βλέπουμε καθ’ όλη την διάρκεια του έτους. Ακόμη και στις μεγάλες αλυσίδες, που άλλες χρονιές υπήρχαν προσφορές Μαύρης Παρασκευής που προκαλούσαν τον καταναλωτή να σπεύσει για να μην τις χάσει, φέτος το «σκόντο» ήταν μικρό και δεν σε ξεσήκωνε για αγορές. Λίγο οι μεγάλες αυξήσεις των τιμών, λίγο το διαρκές ηλεκτρονικό εμπόριο, έκαναν την φετινή Μπλακ Φράιντεϊ, μάλλον γκρι και ιδιαιτέρως χλιαρή και σε εκπτώσεις και σε πωλήσεις! Άντε και του χρόνου με την Μαύρη Παρασκευή και ας ελπίσουμε ότι θα κινηθούν λίγο καλύτερα τα πράγματα τις γιορτινές ημέρες.
Ζήσης Μιχ. Πατσίκας